wallet

NYT: sæsonkort på mobilen

Som noget nyt kan du nu få dit sæsonkort til BonBon-Land på din mobil (i din Wallet). Når du køber dit sæsonkort online, får du to mails fra os. I den ene kan du hente sæsonkortet. Den anden mail er en kvittering. Hvis du allerede har et købt et sæsonkort til 2025, så kan du også få det digitalt. Du kan læse hvordan og hvad du gør med parkering etc. på denne side:  LINK

Vi håber, du bliver glad for det.

Vi har samlet en række spørgsmål og svar

Når du køber et sæsonkort til BonBon-Land, får du det nu i en digital version til mobilen.

·         Hvordan får jeg mit sæsonkort på mobilen?
Du får en mail fra ”BonBon-Land sæsonkort”, hvor der er et link til at hente dit sæsonkort til mobilen. Det gælder både, hvis du køber sæsonkortet online på www.bonbonland.dk eller i entreen i parken. Køber du online, får du også en mail med en kvittering for dit køb.

·         Hvordan får jeg gratis parkering med sæsonkort på mobilen?
Alle sæsonkort til 2025 har gratis parkering – men det er vigtigt, at du registrerer din nummerplade på dette link så det kobles op på dit medlemsnummer. Du finder dit medlemsnummer i mailen fra ”BonBon-Land sæsonkort”

·         Jeg har ikke fået noget mail med mit sæsonkort
Tjek om mailen fra ”BonBon-Land sæsonkort” er havnet i dit spamfilter. Kan du ikke finde mailen, er du altid velkommen til at henvende dig i entreen og i Servicecenteret i BonBon-Land. De kan gensende mailen til dig og se om mailadressen er korrekt. Du er også velkommen til at skrive til os på: post@bonbonland.dk (Du får svar indenfor tre hverdage), eller du kan ringe til os på hverdage kl. 9-15 på 55 53 07 00.

·         Kan jeg vælge, om jeg vil have mit sæsonkort digitalt eller fysisk?
Når du køber et sæsonkort til BonBon-Land, får du en mail tilsendt med et link til at få dit sæsonkort på mobilen. Du henter det til Wallet, så det vil ligge sammen dine øvrige digitale kort du har på mobilen.
Ønsker du i stedet at have dit sæsonkort fysisk, er det muligt at købe det i entréen eller Servicecenteret i BonBon-Land. Det koster kr. 50,- pr. kort. Du kan også vælge at have begge dele.

·         Kan et sæsonkort være på flere mobiler?
Ja. Du kan videresende mailen fra ”BonBon-Land sæsonkort” til andre, der også kan hente sæsonkortet. Således kan f.eks. både mor og far have deres barns sæsonkort på mobilen.
Du får en mail pr. købt sæsonkort. Dit sæsonkort er som altid personligt, dvs. andre kan og må ikke bruge det. Du kan også dele sæsonkort direkte i Wallet.

·         Er det alle mobiltelefoner, man kan få sit sæsonkort på?
Alle iOS og Adroid-telefoner har en Wallet, hvor sæsonkortet kan hentes til. Hvorimod man ikke kan hente det til f.eks. en Windows telefon. Har du en sådan telefon, kan du få dit sæsonkort udleveret fysisk i entréen.

·         Jeg har allerede fået et fysisk sæsonkort til 2025. Får jeg også et digitalt?
Ja. Vi udsender i løbet af efteråret mail til alle, der har købt et 2025-sæsonkort, hvis vi har fået din mailadresse. Du er også velkommen til at henvende dig i Servicecenteret i BonBon-Land og få dem til at sende dig dit sæsonkort eller indsætte din mailadresse. Eller du kan kontakte os på mail post@bonbonland.dk eller ringe til os på 55530700

·         Hvad hvis jeg har glemt min telefon/ der ikke er net/ den er løbet tør for strøm?
Vi kan altid slå dig op i entréen på det telefonnummer, som sæsonkortet er købt med.

TESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTESTTEST